Átalánydíjas szoftverszerviz szolgáltatásunk az alábbiakat tartalmazza:

  • A programok üzembehelyezése és beoktatása a bérlő telephelyén
  • A jogszabályi változásokból adódó módosítások végrehajtása
  • A hardver meghibásodásából vagy helytelen kezelésből adódó program és/vagy adatbázis meghibásodás elhárítása
  • A szakmailag indokolt módosítások, fejlesztések végrehajtása
  • Az esetlegesen előforduló (rejtett) programhibák javítása
  • Szoftver és ügyvitelszervezési tanácsadás
  • Hibaelhárítási és tanácsadási ügyelet munkanapokon 8 – 16 óráig
  • Online azonnali segítségnyújtás távoli belépéssel
  • Hibaelhárítás megkezdése a bejelentést követően lehetőleg azonnal, de maximum 8 munkaórán belül
  • Személyes megjelenés a bérlő központjában szükség szerint konzultáció, tanácsadás, tapasztalatcsere céljából.